Cele ogólne
Uczeń:
projektuje modele dwuwymiarowe i trójwymiarowe, tworzy i edytuje projekty w grafice rastrowej i wektorowej, wykorzystuje różne formaty obrazów, przekształca pliki graficzne, uwzględniając wielkość i jakość obrazów,
tworzy stronę internetową zgodnie ze standardami, wzbogaconą tabelami, listami, elementami dynamicznymi, posługuje się arkuszem stylów, korzysta z oprogramowania i serwisów przeznaczonych do tworzenia stron; potrafi opublikować własną stronę w internecie,
programuje elementy strony internetowej współpracujące z sieciową bazą danych.
wymienia rodzaje technologii służących do tworzenia serwisów internetowych,
wymienia operatory stosowanie w języku JavaScript.
definiuje pojęcia: obiekt, atrybut obiektu, metoda obiektu, walidacja formularza,
wyjaśnia, w jaki sposób uzupełniają się technologie front-end i back-end.
wstawia elementy formularza na tworzonej przez siebie stronie internetowej
realizuje proste obliczenia za pomocą formularza ,
przeprowadza walidację formularza.
tworzy funkcje w języku JavaScript rozwiązujące określony problem,
wzbogaca stronę internetową animacją poklatkową, tworząc odpowiednie funkcje w języku JavaScript.
Utwórz prosty skrypt js generujący tekst na stronie
Ćwiczenie 2
Ćwiczenie 3
Ćwiczenie 4