Cele ogólne
Uczeń:
definiuje pojęcia: grafika 2D i grafika 3D,
wymienia narzędzia komputerowe do tworzenia i edy¬cji grafiki komputerowej.
wyjaśnia pojęcia związane z grafiką rastrową i wekto¬rową,
omawia sposoby stosowania narzędzi grafiki kompu¬terowej,
opisuje możliwości i techniki przetwarzania obrazu na potrzeby retuszu, fotomontażu itp.
wybiera odpowiednie dla zadanych czynności narzę¬dzia programów graficznych,
tworzy i edytuje pliki graficzne różnych formatów,
wykorzystuje i stosuje narzędzia online grafiki kompu¬terowej 2D i 3D.
opracowuje własne grafiki, rysunki, projekty graficzne,
zapisuje projekty i elementy prac we właściwych for¬matach,
tworzy grafiki 2D i wykorzystuje je w modelach 3D.
Ćwiczenie 2 strona 280 podręcznik
Korzystając z odpowiednich znaczników HTML utwórz formularz
Ćwiczenie 2
Ćwiczenie 3
Ćwiczenie 4