Animacja komputerowa

Cele ogólne
Uczeń:
  • tworzy i edytuje dwuwymiarowe oraz trójwymiarowe wizualizacje i animacje, stosuje właściwe formaty plików graficznych
  • definiuje pojęcia: scena, klatka, oś czasu, renderowanie,
  • wymienia typy animacji,
  • identyfikuje etapy tworzenia animacji.
  • wyjaśnia znaczenie poszczególnych zasad animacji,
  • dobiera sposób tworzenia animacji do jej zastosowania.
  • tworzy animacje poklatkowe,
  • dodaje w animacji światło, tekstury,
  • renderuje animacje,
  • wykorzystuje poznane zasady animacji.
  • tworzy animacje wg własnego pomysłu.
  • Przydatne narzędzia/oprogramowanie
  • Oprogramowanie: program do edycji kodu HTML (Notepad++ kolorujący składnię lub systemowy Notatnik)

    Pobierz pliki, które zostaną wykorzystane podczas ćwiczeń:
    pobierz plik "lot ptaka-1"
    pobierz plik "lot ptaka-1"

    Pobrane pliki "Wypakuj" do "swojego katalogu". Będą wykorzystane w kolejnych ćwiczeniach.

  • Ćwiczenie 2 strona 280 podręcznik


    Korzystając z odpowiednich znaczników HTML utwórz formularz

    Ćwiczenie 2

    Ćwiczenie 3

    Ćwiczenie 4



    Przykładowe rozwiązania oraz komentarze do wybranych ćwiczeń i zadań
  • (ćw. 2, s. 280) Rozwiązanie w pliku T18_CW2.
  • (ćw. 4, s. 287) Rozwiązanie w pliku T18_CW4.
  • (ćw. 5, s. 289) Rozwiązanie w pliku T18_CW5.
  • (ćw. 6, s. 292) Rozwiązanie w pliku T18_CW6.
  • (zad. 1) Rozwiązanie w pliku T18_ZAD1.
  • (zad. 3) Rozwiązanie w pliku T18_ZAD3.
  • (zad. 4) Rozwiązanie w pliku T18_ZAD4.
  • (zad. 5) Rozwiązanie w pliku T18_ZAD5.
  • (zad. 6) Rozwiązanie w pliku T18_ZAD6.
  • (zad. 7) Rozwiązanie w pliku T18_ZAD7.
  • (zad. 8) Rozwiązanie w pliku T18_ZAD8.
    pobierz odpowiedzi animacja w js