0 Regulamin pracowni komputerowej,przepisy BHP.
1 Zapoznanie uczniów z wymaganiami edukacyjnymi, PSO i zasadami BHP na lekcji SO.
2 Pojęcia podstawowe dotyczące programowania
3 Reprezentacje algorytmów
4 Klasyfikacja algorytmów i ich przykłady
5 Proces kompilacji programu
6 Struktura prostego programu w Java
7 Typy zmiennych w Java
8 Operatory w Java
9 Instrukcje wejścia / wyjścia
10 Instrukcje wejścia / wyjścia - ćwiczenia
11 Wczytywanie wartości do zmiennych z klawiatury
12 Wczytywanie wartości do zmiennych z klawiatury - ćwiczenia
13 Instrukcja warunkowa
14 Instrukcja warunkowa - ćwiczenia
15 Instrukcja SWITCH
16 Instrukcja SWITCH - ćwiczenia
17 Pętla WHILE
18 Pętla WHILE - ćwiczenia
19 Pętla DO… WHILE
20 Pętla DO… WHILE - ćwiczenia
21 Pętla FOR
22 Pętla FOR - ćwiczenia
23 Powtórzenie wiadomości
24 Sprawdzian wiadomości
25 Poprawa sprawdzianu
26 Budowa funkcji
27 Budowa funkcji - ćwiczenia
28 Definiowanie funkcji, która nie zwraca wartości i nie ma argumentów - wprowadzenie
29 Definiowanie funkcji, która nie zwraca wartości i nie ma argumentów
30 Definiowanie funkcji, która zwraca wartości i ma argumenty - ćwiczenia
31 Definiowanie funkcji, która zwraca wartości i ma argumenty - ćwiczenia
32 Wywoływanie funkcji
33 Przekazywanie argumentów do funkcji przez wartość
34 Przekazywanie argumentów do funkcji przez wartość - ćwiczenia
35 Przekazywanie argumentów do funkcji przez referencję
36 Przekazywanie argumentów do funkcji przez referencję - ćwiczenia
37 Przeładowanie funkcji
38 Przeładowanie funkcji - ćwiczenia
39 Argumenty domniemane
40 Argumenty domniemane - ćwiczenia
41 Tablice jednowymiarowe. Definicja tablicy jednowymiarowej
42 Wprowadzanie i odczytywanie danych z tablic
43 Wypełnianie tablicy danymi generowanymi losowo - ćwiczenia
44 Wypełnianie tablicy danymi generowanymi losowo
45 Przeszukiwanie tablic jednowymiarowych
46 Przeszukiwanie tablic jednowymiarowych - ćwiczenia
47 Przekazywanie tablicy do funkcji
48 Przekazywanie tablicy do funkcji - ćwiczenia
49 Tablice wielowymiarowe
50 Tablice wielowymiarowe- ćwiczenia
51 Przeszukiwanie tablic wielowymiarowych
52 Inicjalizacja łańcucha znaków
53 Inicjalizacja łańcucha znaków Inicjalizacja łańcucha znaków
54 Podstawowe funkcje działające na tablicach znaków
55 Projekt aplikacji webowej
56 Projekt aplikacji webowej - ćwiczenia
57 Powtórzenie wiadomości
58 Sprawdzian wiadomości
59