0 | Zapoznanie uczniów z wymaganiami edukacyjnymi, PSO i zasadami BHP na lekcji SO. |
1 | Od problemu do programu |
2 | Reprezentacja danych w komputerze i systemy liczbowe |
3 | Algorytm zamiany systemu liczbowego |
4 | Czy to jest palindrom? |
5 | Czy ta liczba jest pierwsza? |
6 | Działania na liczbach w różnych systemach? |
7 | Algorytm Euklidesa i działania na ułamkach |
8 | Szyfr Cezara i szyfry podstawieniowe |
9 | Wiesz, umiesz, zdasz |
10 | Sprawdzian wiadomości |
11 | Szyfr Cezara i inne szyfry podstawieniowe |
12 | Łamiemy szyfr Cezara |
13 | Poszukujemy liczby |
14 | Jak ocenić złożoność obliczeniową algorytmu? |
15 | Metody sortowania prostego |
16 | Szyfry przestawieniowe, anagramy |
17 | Sito Eratostenesa |
18 | Szukamy różnych podciągów |
19 | Poszukujemy lidera i idola |
20 | Wiesz, umiesz, zdasz |
21 | Sprawdzian wiadomości |
22 | Iteracja a rekurencja |
23 | Metoda zachłanna |
24 | Programowanie dynamiczne |
25 | Dziel i zwyciężaj czyli sortuj sparwniej |
26 | Wiesz, umiesz, zdasz |
27 | Sprawdzian wiadomości |
28 | Sprawdzian umiejętności |
29 | Zespołowy projekt programistyczny |
30 | Wiesz, umiesz, zdasz** |
31 | Responsywna strona WWW w systemie CMS – projekt zespołowy |
32 | Sprawdzian wiadomości |
33 | |
34 | |
35 | Jak pobierać dane do arkusza kalkulacyjnego |
36 | Wyciągamy wiedzę z danych |
37 | Zaawansowane formuły |
38 | Konsekwencje zaokrąglania liczb |
39 | algorytm Huffmana |
40 | Makropolecenia VBA |
41 | Programowanie własnych funkcji |
42 | Wiesz, umiesz, zdasz |
43 | Współdziałanie aplikacji – projekt zespołowy |
44 | |
45 | |
46 | |
47 | |
48 | ### |
49 | Zadania maturalne 1 |
50 | Wprowadzenie programowania |
51 | Wprowadzenie do języka C++ |
52 | Wyrażenia i interaktywność |
53 | Podejmowanie decyzji |
54 | Pętle i pliki |
55 | Funkcje |
56 | Tablice i wektory |
57 | Przeszukiwanie i sortowanie tablic |
58 | Wskaźniki |
59 | O znakach, C-ciągach i więcej o klasie string |
60 | Dane strukturalne |
61 | Zaawansowane operacje na plikach |
62 | Wprowadzenie do klas |
63 | Więcej o klasach |
64 | Dziedziczenie klas, polimorfizm i funkcje wirtualne” |
65 | Wyjątki i szablony |
66 | Biblioteka STL |
67 | Stosy i kolejki |
68 | Rekurencja |
69 | Drzewa binarne |
70 | Zestaw znaków ASCII |
71 | Hierarchia operatorów |